Heti foglalkozások 65.

A tematikus foglakozás “A” komponens

Tovább folytattuk a partneriskola megismerését. Internet segítségével megnéztük, hogy milyen kulturális események, programok vannak az iskolában az tanév során. Facebook segítségével felvettük a kapcsolatot a testvériskola tanulóival és betekintést nyertünk a mindennapjaikba. Összehasonlítottuk a saját iskolánk kulturális programjaival. Több fényképet megnéztünk, amelyeket a személyes találkozókkor készítettünk.

 Tematikus foglalkozáson a ”B” komponens témája az EU, ezen belül Olaszország

Filmnézés – Zeffirelli Rómeó és Júlia. Még mindig a filmmel foglalkoztunk. Meghallgattuk a film zenéjét, többféle feldolgozásban.

Tantárgyi fejlesztő foglalkozások: matematika

Az A1-e és az A”-es csoportban is témánk a. Grafikonok olvasása, készítése 2.

Grafikonok a kompetencia mérésben. Mit árulnak el a grafikonok? Mit olvashatunk le a grafikonokról? Az előző évi mérés feladatlapjaiból feladatlapot állítottam össze.

Több gazdasággal kapcsolatos grafikont kivetítettem. Beszéltünk arról, hogy a tv-ben sokszor láthatnak grafikonokat.

A német nyelvi foglalkozáson témánk az őszi időjárás. Képek olvasásával párbeszédes formában dolgoztuk fel a témát. A témához kapcsolódó szavakat közösen összegyűjtöttük egy szószedetbe. A beszélgetés során elmondtuk a nyári és téli időjárás jellemzőit is. A gyerekek ügyesen beszéltek a képekről.

A másik csoportban a foglalkozás célja az írásfejlesztés volt. Játékos „Laufdiktat”-tal tettük érdekesebbé és izgalmasabbá az írás gyakorlását, és ezzel a játékkal ösztönöztem a gyerekeket az írástempójuk gyorsaságának növelésére is.  A gyakorlatot párokban végezték

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.