Heti foglalkozások 18.

Tematikus foglakozásra több tanuló is készített PPT-t az iskoláról, volt aki fogalmazást írt, voltak akik rigmusokba szedték az iskola bemutatását. Voltak gyerekek akik több versszakos dalt írtak a zimme, zumm ismert gyermekdal zenéjére. Az otthon készített munkákat megnézték, meghallgatták, az esetleges javítandó dolgokat megbeszélték. Mindenkinek nagyon tetszett a gyermekdal zenéjére írt szöveg, azon közösen csiszoltak még, majd elénekelték közösen. A táborban az egyik csoport PPT-vel a másik csoport a kis dallal fog bemutatkozni, és közben néhány képet vetítünk az iskoláról. Jó hangulatú foglalkozás volt, a gyerekek nagyon élvezték a közös munkát.

Matematika tantárgyi fejlesztő foglalkozáson a 7-8. osztályosok feladatlapokon dolgoztak, ahol a kompetenciamérés feladatai közül válogattam érdekes feladatokat, majd újságokból fénymásoltam rejtvényeket. A tanulók párokban dolgoztak, nagyon hamar elrepült az idő. Jó hangulatú foglalkozás volt, mindenki aktívan dolgozott.

Német nyelvi foglalkozáson az egyik csoport folytatta a város ahol élek című anyag feldolgozását. Elővették az előző foglalkozáson készített tablókat, azt még kiegészítették, majd bemutatták társaiknak. A másik csoport tanulói játszottak kívánság szerint, majd értékelték a közös munkát. Mindannyian pozitívan értékelték a közös munkát.

Történelem foglalkozáson a Kádár rendszerről volt szó, ott is a lakáshelyzetről, a panellakásokról. Beszélgettek a panellakás előnyeiről, hátrányairól, összehasonlították a vidéki kertes házakkal a városi lakásokat. A tanulók kifejtették véleményüket a vidéki és városi lakások előnyeiről, hátrányairól. Elmondták szeretnek falun élni, nehezen tudják elképzelni, hogy városban éljenek.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.