Heti foglalkozások 33.

A tematikus foglalkozáson a gyerekek  Szatmárnémeti látnivalóival ismerkedtek: Templomok, Tűztorony, színház, városháza, Csizmadia-Szín, Kossuth kert ( Internet használata tanulási céllal.) Csoportban dolgoztak, minden csoport más-más nevezetességről készített tablót.

EU-s foglalkozáson Olaszország megismerésére szintén 2 órát terveztem. Közös internetes barangolással és ismeretszerzéssel indítottuk a feldolgozást. Az ország földrajza lenyűgözte a gyerekeket, gyönyörű képeket találtunk az interneten. Az olasz futballt elsősorban a fiúk ismerték. Az ország történelme és kultúrája, művészete páratlan. Kitértünk Róma kapcsán Vatikánra is.

Nagyon aktívak voltak a foglalkozáson, mindenki lelkesen dolgozott.

A tantárgyi fejlesztő foglalkozás matematika.

Mindkét csoporttal szöveges feladatokkal foglakoztunk, a matematikai probléma megfogalmazása volt a feladat. Hangsúlyt fektettünk a hangos értő olvasásra, az adatok lejegyzésére, arra, hogy a számításnál a gondolatmenet nyomonkövethető legyen. Majd a válasz megfogalmazására.

 A német nyelvi fejlesztő foglalkozást az Advent jegyében töltöttük. Az adventi kalendáriumunkhoz beszerzett 24 minikönyvecskéből válogatva olvastunk el rövid karácsonyi történeteket csoportokban. Majd ehhez kapcsolódóan párokban játékos szóbeli és írásbeli memóriagyakorlatokat végeztünk, elősegítve ezzel a tanulók szókincs fejlődését. A másik csoport a téli ünnepekkel foglalkozott. Megbeszélték hogy nálunk és német nyelvterületen miben különböznek és miben hasonlítanak az ünnepek.

 Kocsord, 2018. december 21.

Pajtásné Hatvany Éva

projektmenedzser, szakmaivezető

 

 

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.