A tematikus foglalkozáson második órája foglalkoztak Görögországgal, az olimpiai játékok hazájával. Az ókori görög irodalom kapcsán Homéroszt említették. Rengeteg emléket őrzött meg az évszázadok során az építészet, a képzőművészet és az irodalom. Szívesen barangoltak az interneten, és készítették el a ppt-ket. Jól választotta meg a témát és a módszert is a nevelő. A gyerekek szívesen vettek részt a foglalkozásokon, és örömmel dolgoztak.
A másik csoport diákjai a társadalmi felelősségvállalás témával foglalkoztak.
Megbeszélték, mit jelent a társadalmi felelősségvállalás. Szó esett az önkéntességről, a jótékonykodásról, a környezetvédelemről. Ismereteket, információt gyűjtöttek az interneten a társadalmi felelősségvállalás fontosságának bemutatásához.
A megszerzett ismeretekből, számítógép használatával PPT-t készítettek a másokért érzett szolidaritás jelentőségének bemutatásáról
A tantárgyi fejlesztő foglalkozás- matematika: Számítógépen dolgoztak a gyerekek a foglalkozáson. Az okosdoboz feladatainak megoldásával foglalkoztak. Mindenki a saját maga választotta témakörrel foglalkozott, a saját maga ütemében. Az volt a feladat, hogy a részfeladatok megoldásánál háromszor elérje a tanuló a 100%-ot. Ezt feljegyeztük, és ez után lehetett témakört változtatni. A tanulók szívesen dolgoznak számítógépen. Mindenkinek sikerült a 100%-os teljesítmény egy kis gyakorlás után.
A német nyelvi fejlesztő foglalkozáson: Der Fasching – A farsang II. volt a téma.
Közeledik a farsangi időszak. A gyerekek a farsangról, a jelmezekről, álarcokról beszélgettek, majd álarcot készítek.
Fasching. Wir machen Kostüme.Die Kinder besprechen, welche Kleidungsstücke sie zu den Kostümen brauchen. Wir brauchen: ein T-Shirt, eine Hose, einen Pullover, einen Mantel, Socken, Schuhe, eine Strumpfhose Und was brauchst du zu deinem Kostüm?
A másik csoportban a huszadik foglalkozáson a “sagen” és „gehen” igék rokonértelmű szavait gyakorolták játékos formában, mely jól segítette azok elmélyítését.