Heti foglalkozások 54.

A tematikus foglalkozások: Összefoglalás.

A foglalkozásokon készített ppt-ből bemutatót szerveztek az osztálytársaknak. A gyerekek sokat meséltek a foglalkozásokon szerzett élményeikről. Az év során nagyon sok ismerettel bővült tudásuk. Sokakban felmerült a jövőbeli utazás vágya. A megválasztott módszerek, ppt., internethasználat, jónak bizonyult, a gyerekek élvezték a foglalkozásokat.

Az éves munkát értékelték a másik csoport diákjai is a foglakozáson. A tanulók ügyesen fogalmazták meg gondolataikat, pozitívumokat, és mi az amin majd változtatni kellene. A foglalkozás további részében játszottak a gyerekek.

A tantárgyi fejlesztő foglalkozás- matematika: Az éves munka értékelése. A foglalkozás első felében az éves munkáról beszélgettünk. Elmondták a tanulók örömmel vettek részt a foglalkozásokon, Különösen szerették a számítógépes feladatokat, szívesen foglalkoznak fejtörőkkel. Hasznosnak tartották a foglalkozásokat.

Az óra hátralevő részében társasjátékokat adtunk ki és azzal játszottak. Volt olyan páros aki sakkozott, voltak akik malmoztak, dominóztak, scrabble –lel is játszottak a tanulók. A másik csoportban a szókirakó is népszerű volt.

A német nyelvi foglalkozáson   az éves munka értékelése volt a feladat. Minden tanuló leírhatta egy kis papírra akár név nélkül is mi tetszett neki, vagy éppen mi nem tetszett neki a foglalkozásokon, majd a tanárnő felolvasta a cetliket.

A tanulók egyöntetűen jónak tartották a foglalkozásokat, néhányan több játékot szerettek volna.

A másik csoportnál a gyerekek egyénileg, vagy ketten- hárman készültek egy kis produkcióval, verssel, énekkel, mondókával, dallal, amit előadtak társaiknak. A foglakozás második részében elmondták, mi tetszett nekik a tanév során, mit folytassanak a következő tanévben is, és mi az amit inkább el kellene hagyni. Ezeket az ötleteket, véleményeket írásban is rögzítették, hogy felhasználja a tanárnő a következő év tervezésekor.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.