Személyes találkozó 1. – “B” komponens

2018.05.12-14. Szatmárnémeti

Május 12-én nyüzsgő tavaszi hangulatban indultunk útnak a gyerekekkel az idei 3 napos testvériskolai kirándulásra, Szatmárnémeti és környékének, nevezetességeinek felfedezésére.

Először a Kossuth kertbe vitt az utunk, ahol a testvériskolánk diákjaival találkoztunk. Felidéztük a magyar történelem legfontosabb eseményeit, melyek az adott helyszínhez köthetők. A szabadban tartottuk meg az idegen nyelvi foglalkozásunkat. Egy helyi nyugdíjasokból álló csoport foglalta le diákjainkat, akik ékszerkészítés rejtelmeibe vezették be a csoportot. A park melletti csárdában ebédeltünk. Ebéd után megcsodáltuk a Berenczey-Kováts Palotát, a római katolikus Kálvária templomot. A szállásra érkezvén a vacsora után mindenki fáradtan dőlt az ágyba. Másnap folytattuk a városnézést. A református Láncos templom lenyűgözte a gyerekeket. Rengeteg érdekességet tudtunk meg a helyi káplántól a templom történetéről. Megnéztük a Vécsey palotát, a Városházát, a  Nagyzsinagógát és a Károlyi kúriát is. A harmad nap a tanulók közös beszélgetést követően elbúcsúztak egymástól.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.