Személyes találkozó 2. – “A” komponens

2018.06.15-16. Balatonboglár

A projektbe bevont gyerekekkel és kísérőikkel a reggeli órákban indultunk az autóbuszos balatonboglári kirándulásra, hogy találkozhassunk testvériskolánk diákjaival. Katolikus templom látványát már testvériskolánk diákjaival és kísérőivel kiegészülve élvezhettük, majd a templom lábától együtt indultunk a kulturális és fesztiválprogramoknak is helyt adó Kultkikötő irányába, ahol már várt minket Bánki Beni. A diákok körében jól ismert fiatal művész TaPOSZTalat című  egyedülálló slam- poetry előadását vastaps kísérte, majd kígyózó sorok alakultak ki az autogrammra és közös képre váró gyerekekből.  A Magyar Versmondók Egyesülete és a Váci Dunakanyar Színház jóvoltából Arany János – A nagyidai cigányok című előadását láthattuk. Az előadás elsöprő sikert aratott a gyerekek között ezt pedig a percekig tartó taps mutatta leginkább.Az előadás után egy kis emelkedő várt ránk a Gömbkilátóig.  Miután visszasétáltunk a buszhoz, a szállásunkra mentünk, ahol a szobák elfoglalása után meleg vacsorát kaptunk és nyugovóra tértünk. Másnap, a reggeli után elhagytuk a szobáinkat és sétára indultunk a part irányába. Napunkat egy közös nagy játékkal zártuk a parthoz közeli Platán tér játszóterén, majd a késő délutáni hazaindulás után este érkeztünk meg az iskola elé, ahol minden gyermeket izgatottan várt a családja.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.